Vergelijken, overstappen en direct besparen

Wij garanderen dat we minimaal 20% goedkoper zijn dan uw huidige accountant of administratiekantoor.

 

Kan dat echt?

Ja, dat kan door optimaal samen te werken. Digitale aanlevering en verwerking van gegevens is de meest efficiënte manier om uw boekhouding bij te houden. Het scheelt u en ons tijd & geld.

 

Hoe doen we dat?

Door het optimaal benutten van onderstaande mogelijkheden:

  • aanleveren van gegevens per mail en/of in een gedeelde map via internet (Dropbox, Google Drive, OneDrive, et cetera)
  • automatische koppelingen tussen softwarepakketten (automatisch inlezen bankafschriften, elektronisch aangeven belastingen,

    koppeling webshop, koppeling kassasysteem en vele andere koppelingen)
  • direct verwerken in boekhoudpakket (online factureren)
  • gebruikmaking van scan & herken software voor facturen
  • importeren gegevens in boekhoudpakket (kasboek bijhouden in Excel met voorbereiding importfunctie, bankafschriften importeren)

Vanzelfsprekend bespreken we hoe dit in uw situatie het beste werkbaar is.

 

Blijvend adviseren

Adviseren over hoe en of het efficiënter kan is een continue proces tijdens onze samenwerking.

 

Krijg ik tussentijds inzicht in mijn financiën?

Ja, een ondernemer moet weten hoe hij het doet en ontvangt periodiek een financieel overzicht.

 

Vragen staat vrij

Op elk moment kunt u een vraag stellen zonder dat u gelijk bang hoeft te zijn voor een factuur. Mocht het een meer complexe vraag zijn en moeten wij daarvoor extern betaald advies inwinnen dan krijgt u hiervan vooraf een prijsopgave en vragen wij vooraf om toestemming om kosten betaalt te krijgen.

 

Beëindigen samenwerking

Mocht u na verloop van tijd, om wat voor reden dan ook, onze samenwerking willen beëindigen, dan nemen we gewoon netjes afscheid van elkaar en krijgt u van ons zonder problemen de beschikbare gegevens overhandigd.

 

Overstapservice

Voor onze rekening komen standaard de opstartkosten, inclusief inrichtingskosten. Overstappen is eenvoudig, snel te regelen en wij helpen u hierbij.

 

Prijsgarantie

Om de minimaal 20% goedkoper zijn dan uw huidige accountant of administratiekantoor vragen wij inzicht in uw gegevens en bespreken we graag de huidige werkwijze.

 

Maatwerk

Iedere onderneming is anders. Daarom maken we een overeenkomst op maat. Wij werken met vaste prijsafspraken voor jaarlijks terugkerende werkzaamheden. Zo weet u van te voren exact waar u aan toe bent.

 

Automatisch incasso

De vaste maandkosten worden per maand digitaal gefactureerd en automatisch geïncasseerd.

 

Geïnteresseerd?

Wilt u meer weten, een offerte ontvangen en/of eens vrijblijvend van gedachten wisselen over de mogelijkheden voor uw bedrijf? Neem dan contact met ons op of laat een terugbelverzoek achter.